مطالب آموزشی باشگاه بدنسازی, مطالب آموزشی بدنسازی

سه تمرین انفجاری برای جلو بازو بزرگتر

سه تمرین انفجاری برای جلو بازو بزرگتر

سلام خدمت همراهان تن آسا امروز قصد داریم سه تمرین انفجاری برای جلو بازو بزرگتر رو بهتون آموزش بدیم امیدوارم که این مقاله براتون مفید باشه.بازو ماهیچه ایی است که دراز در جلوی استخوان بازو ، که به راحتی قابل لمس بوده در صورت برجستگی بیضی شکل مشاهده میگردد.

 

 

تمرینهایی که در این مقاله می پردازیم

حرکت اول : جلو بازو دمبل چکشی

حرکت دوم : جلو بازو هالتر لاری

حرکت سوم : جلو بازو طناب

این سه حرکت بسیار موثر است و تقریبا تمام قسمت های جلو بازو را درگیر میکند و باعث رشد میشود.

 

 

تمرین اول جلو بازو دمبل چکشی

توصیه میشود در تمرین خود از این حرکت حداقل سه ست داشته باشید ، بهتر است از وزرنه های سنگین استفاده نکنید و از وزنه های سبک و با تمرکز بیشتر استفاده کنید. این حرکت را باید بسیار ارام انجام دهید ، هر دو دمبل را بسیار آرام بالا بیاورید و هر دو دمبل در یک راستا باشد ، این حالت باعث میشود بدن شما تکان کمتری بخورد و فشار بیشتری به بازوی شم وارد شود ، دمبل را تا بالاترین نقطه ایی که می توانید ببرید چند ثانیه نگه دارید و به آرامی به پایین بیاورید .

 

1 سه تمرین انفجاری برای جلو بازو بزرگتر

تمرین دوم جلو بازو هالتر لاری

در این حرکت از وزنه های سنگین‌تر استفاده میکنیم.

 

نکته : در هنگام زدن وزنه های سنگین تر دقت داشته باشید فرم درست بدن تغییر پیدا نکند در این صورت وزنه ها را سبک تر کنید

 

باید کنترل وزنه را داشته باشیم و ماهیچه در بالاترین نقطه را منقبض کنیم و بیهوده از وزنه سنگین استفاده نمی کنیم ، با وجود اینکه وزنه سنگین است اما هر سانتی متر از بالا اوردن وزنه باید هدفمند باشد ، توصیه میشود از این حرکت سه ست در برنامه خود داشته باشید و تکرار آن طوری باشد که در هر ست به ناتوانی برسید و با کم شدن تعداد تکرار این حرکت مقدار وزنه را افزایش دهید و دقت داشته باشید حالت بدن از دست نرود و ماهیچه در بالاترین نقطه منقبض شود.

 

barbell precher curl muscles wor سه تمرین انفجاری برای جلو بازو بزرگتر

تمرین سوم جلو بازو طناب

دراین حرکت تعداد تکرار بیشتر است ، این حرکت فقط به روی یک قسمت از جلو بازو اثری ندارد و بیشتر بخش های جلو بازو را در برمیگیرد .

 

در ابتدا طناب را به صورت چکش در دست می گیریم در نقطه شروع حرکت دست ها نزدیک هم باید باشند ، در بالاترین نقطه دستها را به سمت بیرون می چرخانیم . توصیه میشود این حرکت را به صورت دراپ ست انجام دهید (در هر ست 20 تکرار میتوانیم داشته باشیم سپس وزنه را کم می کینم و دوباره 20 تکرار میزنیم ) این نوع تمرین باعث میشود تا در بازوی ما هورمون رشد بیشتری ترشح شود .

cable rope hammer curl muscles w سه تمرین انفجاری برای جلو بازو بزرگتر

 

 

 

 

دراین حرکات ما بروی تمامی حالت های جلو بازو تمرین داشتیم و انها را در کمترین زمان به رشد و تحریک رساندیم ، هدف ما تمرین زیاد نیست بلکه تمرین با تکرار های هدفمند است ، بنابراین بدون هدف تمرین نکنید.

 

امیدوارم که از این مقاله براتون مفید واقع شده باشه ممنون میشم نظرتون رو برای ما کامنت کند و به ما در بهبود عملکرد مقاله ها کمک کنید .

3 نظر در “سه تمرین انفجاری برای جلو بازو بزرگتر

  1. یونس گفت:

    ممنون میشن اگه تو توضیح حرکات اسم عضله هدف رو بگید و عضلات کمکی

  2. حاتم گفت:

    بسیار خوب و مورد استفاده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *