در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

انواع میز پرس سینه

نکات مهم قبل از خرید میز پرس سینه

میز پرس سینه یکی از محبوب ترین در بین تمام ورزشکاران باشگاه بدنسازی است و به همین دلیل بیشتر از سایر وسایل سالنهای ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما قصد خرید میز پرس سینه  را دارید باید یک سری از نکات را در هنگام خرید مد نظر قرار دهید.

طراحی

طراحی میز رابطه مستقیم با میزان رضایت اعضای باشگاه بدنسازی و مربیان دارد.

طراحی از سه بخش تشکلیل شده است:

  • زیبایی
  • راحتی
  • اثرگذاری

در نگاه اول زیبایی میز است که به چشم ورزشکاران می آید و برای اینکه مشتری اولین قدم را برای ثبت نام در سالن ورزشی شما بر دارد باید در نظر گرفته شود.

در دومین مرحله میزان راحتی یا همان حس خوب هنگام کار با میز پرس سینه است که ورزشکاران باشگاه شما باید آنرا به خوبی دریافت کنند.

سومی هم که از نظر فنی و کارشناسانه که بیشتر افراد متخصص در ورزش می توانند آنرا به خوبی درک کنند و تشخیص دهند این است آیا میز پرس سینه باعث می شود عضلات هدف با کمترین آسیب و به خوبی تقویت شوند و میزان فشار استاندارد را به عضلات می آورد یا خیر.

این مورد آخر که مهم ترین بخش است, باید به خوبی رعایت شود زیرا ورزشکاران در بلند مدت متوجه خوب یا بد بودن میز می شوند و اگر میز پرس سینه بتواند از ورزشکار در مقابل آسیب های احتمالی محافظت کند, میزان رضایت ورزشکاران از سالن شما بالا می رود و این مسئله رابطه مستقیم با میزان درآمد سالن های ورشی دارد.

بدنه

بدنه میز باید از نظر زیبایی و کیفیت به خوبی ساخته شده باشد. نکته زیبای که بدون هیچ حرفی مشخص است.

از نظر کیفیت باید از بهترین متریال روز استفاده شده باشد زیرا این دستگاه قرار است در مدت زمان طولانی و به دفعات زیاد استفاده شود.

گارانتی

یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید میز پرس سینه ضمانت است. گارانتی دستگاه باید خیال خریدار را کاملا آسوده کند که اگر مشکلی در آینده بوجود آمد جای نگرانی نیست و تنها با یک تماس مشکل شما برطرف می شود.

حتما قبل از خرید مواردی را که شامل گارانتی نمی شود را با دقت مطالعه کنید.