مطالب آموزشی بدنسازی

چگونه از باشگاه خانگی برای بهبود بیماری استفاده کنیم

چگونه از باشگاه خانگی برای بهبود بیماری استفاده کنیم

این مقاله در مورد نحوه چگونه از باشگاه خانگی برای بهبود بیماری استفاده کنیم بحث می کند. این مقاله نشان می دهد که چگونه باشگاه های خانگی می توانند به شما کمک کنند تا انرژی خود را افزایش دهید، سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید، خلق و خوی خود را بهبود بخشید، خواب خود را بهبود بخشید، درد خود را کاهش دهید و بهبودی خود را تسریع کنید. این مقاله همچنین در مورد مزایای حریم خصوصی و انعطاف پذیری باشگاه های خصوصی بحث می کند.

 

 

* همیشه قبل از انجام هر گونه ورزش پس از جراحی، آسیب یا بیماری جدی، از پزشک خود اجازه بگیرید. *

 

 

ورزش، بیماری و بهبودی

امروزه، متخصصان پزشکی معتقدند که انجام برخی از ورزش‌ها در طول بهبودی می‌تواند بسیار مفید باشد. در واقع، خیریه Cancer Research، دریافت که چندین مطالعه نشان داده‌اند که ورزش برای افراد در حال بهبودی از برخی انواع سرطان مفید است.

 

آن‌ها تأکید می‌کنند که افراد در حال بهبودی می‌توانند همان سطح فعالیت را داشته باشند که سایر افراد جامعه دارند، که ۳۰ دقیقه در روز طی ۵ روز در هفته است. جالب اینجاست که آن‌ها همچنین دریافتند که ورزش می‌تواند در طول درمان نیز مفید باشد.

 

علاوه بر این، مطالعات نشان داد که خستگی و بی‌حالی – یک عارضه جانبی رایج در درمان سرطان – نیز می‌تواند به طور موثرتری مدیریت شود. هنگامی که یک گروه از افراد خواسته شد تا یک سری تمرینات متوسط ​​در خانه انجام دهند، پس از ۴ هفته، آن‌ها دریافتند که بیش از ۱۰۰۰۰ قدمی که برای افراد سالم توصیه می‌شود، انجام داده‌اند.

 

برای افراد در حال بهبودی از جراحی، ورزش نیز می‌تواند به فرآیند بهبودی کمک کند. پزشکان به بیماران توصیه می‌کنند که به محض ممکن پس از عمل جراحی، حرکت کنند تا اکسیژن‌رسانی و جریان خون را افزایش دهند و به بهبودی سرعت ببخشند.

 

اگر از یک آسیب مرتبط با تناسب اندام بهبود می‌یابید، هر چه زودتر ورزش‌های ملایم را شروع کنید، بدن شما سریع‌تر به حالت عادی باز می‌گردد.

 

واضح است که ورزش مفید است، اما مانند همه چیز، فقط شما می‌دانید که بدن شما در آن زمان قادر به انجام چه کاری است و این‌جاست که یک باشگاه خانگی می‌تواند به بهبودی کمک کند، زیرا می‌توانید در هر زمانی و به هر سرعتی که می‌خواهید، تمرین کنید و در کنار افراد مناسب باشید.

 

 

راحتی و حفظ حریم شخصی در زمان بهبود

همه ما متفاوت هستیم، به همین دلیل برخی از افراد دوست دارند برنامه بهبودی خود را در یک باشگاه عمومی انجام دهند، اما برای آن دسته از افرادی که ترجیح می‌دهند کمی بیشتر حریم خصوصی داشته باشند، یک باشگاه خانگی خصوصی قطعاً گزینه مناسبی است.

 

بهبود یافتن پس از هر عمل جراحی یا درمان سرطان می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد. یک باشگاه خانگی خصوصی به شما کمک می‌کند تا آن انرژی را صرفاً برای ورزش مصرف کنید. در غیر این صورت، ممکن است در حین سفر به باشگاه، تغییر لباس یا انتظار برای استفاده از تجهیزات، از آن انرژی استفاده شود.

 

هنگامی که در مراحل اولیه بهبودی قرار دارید، ممکن است بخواهید به طور منظم استراحت کنید یا ممکن است ناگهان دچار افت انرژی شوید، که می‌تواند اتفاق بیفتد. برای آن لحظات، یک باشگاه خصوصی می‌تواند فضایی باشد که در آن احساس امنیت و اعتماد به نفس داشته باشید، در صورت بروز هر گونه مشکلی احساس امنیت و اعتماد به نفس داشته باشید.

 

لازم به ذکر است که داشتن همراه در یک محیط باشگاهی، به ویژه در مراحل اولیه بهبودی، بسیار مهم است. خواه یک عضو خانواده، یک فیزیوتراپیست یا یک مربی شخصی باشد، بهتر است به تنهایی ورزش نکنید.

 

مزیت دیگر یک باشگاه خانگی، زمانبندی است، زیرا می‌توانید زمان، مدت زمان و همچنین تمریناتی را که می‌خواهید انجام دهید، انتخاب کنید. پیاده‌روی ملایم یک شروع عالی است، بنابراین یک تردمیل یک وسیله ورزشی ایده‌آل است، در حالی که استفاده از وزنه‌ها می‌تواند به تقویت عضلات مرکزی و قدرت عمومی کمک کند.

 

رضا لطفی مدیرعامل تن آسا می گوید:

“برای برخی از افراد، گذراندن دوره ریکاوری می‌تواند یک تجربه بسیار احساسی باشد، و جایی است که یک باشگاه خصوصی می‌تواند به شما کمک کند. همچنین به این معنی است که شما می توانید یک برنامه ورزشی با شرایط خود و متناسب با برنامه خود ایجاد کنید.

 

یوگا و پیلاتس نیز راه‌های عالی برای شروع حرکت بدن و بهبود انعطاف‌پذیری هستند، بنابراین خرید تشک و سایر تجهیزات پیلاتس مانند باند نیز ارزش دارد، بنابراین برای تمام مراحل روند بهبودی کاملاً آماده هستید.

 

 

برای دیدن دستگاه های بدنسازی خانگی کلیک کنید.

 

 

چطور یک باشگاه خانگی تاسیس کنیم

یک سالن ورزشی خانگی چیزی نیست که فقط در اختیار افراد فوق ثروتمند باشد. سالن‌های ورزشی برای همه اندازه‌ها، اشکال و بودجه‌ها وجود دارد. با تن آسا، یک سالن ورزشی خانگی می‌تواند با کمترین بودجه می توان تجهیز شود، بنابراین یک رویا غیرممکن نیست.

 

گاهی اوقات بهبودی می‌تواند یک فرآیند کند باشد، اما تناسب اندام می‌تواند به بهبود سلامت شما کمک کند و برای شما و خانواده‌تان اثرات مثبتی برای زندگی بگذارد. ما می‌توانیم شما را در فرآیند انتخاب و نصب راهنمایی کنیم، و ما برخی از بهترین متخصصان این صنعت را داریم که درک می‌کنند چگونه می‌توان به طور ایمن شما را به تناسب اندام عالی بازگرداند.

 

*همیشه قبل از انجام هر گونه ورزش پس از جراحی، آسیب یا بیماری جدی، از پزشک خود اجازه بگیرید.*

author-avatar

درباره تن آسا

فارغ‌التحصیل رشته‌ی تربیت‌بدنی و علاقه‌مند به نویسندگی و کمک به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در زمینه تناسب اندام را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *