مطالب آموزشی بدنسازی

نکات طلایی در مصرف مکمل برای رژیم های کم کربوهیدرات

رژیم های کم کربوهیدرات

سلام به شما مخاطبان عزیز، در این مقاله قصد دارم چند نکته طلایی در مورد مصرف مکمل برای رژیم های کم کربوهیدرات را به شما آموزش دهد پس لطفاً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

سوالات مشترکی که از افراد در زمان رژیم های کم کربوهیدرات می شنوم این است:

 

  • برای داشتن انرژی بیشتر چه کاری میتوانیم انجام دهیم؟
  • برای مقابله با گرسنگی چه کار باید انجام دهیم؟
  • برای تمایل به خوردن شیرینی چه کار باید انجام دهیم؟
  • و برای تمرکز بیشتر چه کاری میتواینم انجام دهیم؟

 

مکمل های خاصی می توانند به بهتر انجام دادن این گونه رژیم ها کمک کنند و در حقیقت میزان چربی سوزی شما را افزایش دهند. بعضی از آنزیم ها در بعضی از فرآیندهای بیوشیمیایی نیازمند زمان هستند تا به اندازه کافی افزایش پیدا کنند و بتوانند چربی سوزی را افزایش دهند.

 

بنابراین در بازه‌ای از زمان احساس خالی بودن خواهید داشت. نمی توانید تمرکز کنید و انرژی ندارید اما با گذشت زمان و عادت کردن به رژیم این مشکلات برطرف خواهند شد. با این حال موادی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا زمان هایی که احساس کم انرژی بودن و بی تمرکز بودن را دارید، پشت سر بگذارید. کافئین و عصاره چای سبز موادی هستند که می توانند به شما کمک کنند.

 

نمی توانید تمرکز کنید و انرژی ندارید

 

چالش دیگر در رژیم های کم کربوهیدرات این است که به خوردن شیرینی تمایل پیدا می کنید. در این زمان است که مکمل های پروتئین بسیار کارآمد می شوند. ماده دیگری که می تواند در رژیم‌های کم‌ کربوهیدرات به شما کمک کند کارنتین نام دارد. کارنتین اسیدهای چرب را به میتوکندری منتقل می کند که از آنها در آنجا به عنوان منبع انرژی استفاده می شود.

 

زمانی که رژیم کم کربوهیدرات را دنبال می کنید همانطور که گفته شد، بدن شما به زمان نیاز دارد تا قابلیت‌های چربی سوزی خود را افزایش دهد. استفاده از کارنتین به شما کمک می‌کند توان چربی سوزی خود را سریع تر افزایش دهید.

 

چربی سوزی

 

در رژیم های کم کربوهیدرات برای تامین انرژی قبل از تمرینات به خصوص زمانی که قبل از رسیدن به باشگاه احساس گرسنگی می کنید، می‌توانید از موادی مانند کافئین، سیترولین مالات و آمینو اسید های شاخه دار استفاده کنید.

author-avatar

درباره تن آسا

فارغ‌التحصیل رشته‌ی تربیت‌بدنی و علاقه‌مند به نویسندگی و کمک به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در زمینه تناسب اندام را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *