مطالب آموزشی باشگاه بدنسازی, مطالب آموزشی بدنسازی

راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

راهنمای فرآیند صدور مجوز پروانه بهره برداری باشگاه های ورزشی
(ویژه متقاضیان)

 

تهیه کنندگان:

معاونت برنامه ریزی راهبردی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

فهرست مندرجات

 

  1. مقدمه
  2. دامنه اجرایی مستند و جامعه هدف
  3. معرفی صفحه اصلی
  4. فرم استعلام هویت
  5. فرم اطلاعات حقوقی
  6. فرم اطلاعات موسس
  7. فرم اطلاعات مدیران
  8. فرم اطلاعات مالک
  9. قسمت مربی / مربیان
  10. فرم شرایط خاص
  11. فرم اطلاعات فضای ورزشی
  12. فرم مشخصات ملک
  13. فرم مدارک
  14. اقدامات مورد نیاز توسط متقاضی در صورت بازگشت پرونده از کارشناسان
  15. ضوابط فنی بارگذاری تصاویر در سامانه

 

1_مقدمه

 

در راستای توسعه خدمات الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان و اهمیت فرآیند های مرتبط با دریافت مجوز های احداث و فعالیت باشگاه های ورزشی، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری با همکاری دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها اقدام به الکترونیکی کردن فرآیند های صدور و تمدید مجوز های مربوطه نمود. سامانه الکترونیکی تولید شده در دست بهره برداری بوده و این مستند به منظور تسهیل کاربری متقاضیان و سایر کاربران دارای نقش در فرآیند های مربوطه تهیه شده است.

 

2_دامنه اجرایی مستند و جامعه هدف

 

این مستند ویژه عموم متقاضیان دریافت مجوز بهره برداری باشگاه ورزشی بوده و حاوی فرایند ثبت و پیگیری درخواست مجوز بهره برداری باشگاه در سامانه الکترونیکی مربوطه می باشد. ضروری است متقاضیان پیش از آغاز به ثبت درخواست نسبت به مطالعه آیین نامه های قانونی و آگاهی از مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

 

3_معرفی صفحه اصلی

 

برای شرکت در فرآیند صدور پروانه فعالیت باشگاه ورزشی ابتدا وارد سامانه به نشانی https://m5.msy.gov.ir/ شده و از قسمت پروانه فعالیت باشگاه ورزشی گزینه ثبت درخواست را انتخاب نمایید.

 

سامانه به نشانی https://m5.msy.gov.ir/

 

در این مرحله پس از مطالعه کامل مدارک مورد نیاز و قوانین و مقررات مربوط به دریافت مجوز پروانه فعالیت ورزشی، قسمت “با تمام شرایط موافقم و مدارک لازم را تهیه کرده ام” انتخاب و سپس بر روی دکمه “تایید و ادامه” کلیک نمایید تا وارد ادامه فرآیند ثبت درخواست شوید.

 

قوانین و مقررات مربوط به دریافت مجوز پروانه فعالیت ورزشی

 

در این مرحله کدرهگیری ثبت درخواست در اختیار شما قرار می گیرد و همان طور که در بالای فرم توضیحات لازم داده شده است:

 

  • کد رهگیری تولید شده در سامانه را نزد خود نگه دارید.
  • در صورتی که در هر یک از مراحل فرآیند، ارتباط شما با سامانه قطع شد از طریق کد رهگیری تولید شده در فرم می توانید درخواست خود را تکمیل نمایید.
  • دقت داشته باشید اگر به هر دلیلی ثبت نام شم تکمیل نشود تنها باید با کد رهگیری که از سامانه دریافت کرده اید و از طریق پیگیری کد رهگیری مجدداً اقدام نمایید و ثبت نام را تکمیل نمایید.

 

در غیر این صورت ممکن است درخواست شما بررسی نشود و مسئولیت ناشی از آن بر عهده شما است.

توجه: تا زمانی که فرم شما تکمیل نهایی نشده، درخواست شما برای کارشناس شهرستان ارسال نخواهد شد.

 

 نوع درخواست خود را مبنی بر حقیقی یا حقوقی بودن مشخص و نسبت به درج نام های پیشنهادی برای باشگاه ورزشی خود اقدام نمایید.

 

در مرحله انتخاب نوع درخواست، نوع درخواست خود را مبنی بر حقیقی یا حققی بودن مشخص و نسبت به درج نام های پیشنهادی برای باشگاه ورشی خود اقدام نمایید. (ثبت سه نام پیشنهادی برای این قسمت الزمی می باشد)

 

دقت فرمایید در هر مرحله به هر دلیلی از سامانه خارج شدید نباید درخواست جدید ثبت کنید و باید با همان کد رهگیری در قیمت پیگیری کد رهگیری در خواست خود را ادامه دهید. (تصویر زیر)

 

دقت فرمایید در هر مرحله به هر دلیلی از سامانه خارج شدید نباید درخواست جدید ثبت کنید و باید با همان کد رهگیری در قسمت پیگیری کد رهگیری درخواست خود را ادامه دهید.

 

توجه: در صورتی که به هر دلیلی کد رهگیری خود را فراموش کرده اید امکان بازیابی آن در سامانه وجود دارد. برای این کار کافی است با مراجعه به قسمت “پیگیری کد رهگیری” در صفحه اصلی سامانه (تصویر فوق) وارد صفحه زیر شده و از قسمت منو “بازیابی کد رهگیری” را انتخاب نمایید.

 

بازیابی کد رهگیری

 

در صفحه بازیابی کد رهگیری پس از انتخاب نام فرآیندی که کد رهگیری آن را فراموش کرده اید و تکمیل اطلاعات درخواستی مجداً می توانید کد رهگیری درخواست خود را بازیابی نمایید.

 

10 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

اگر وارد فرآیند “پیگیری کد رهگیری” شدید و در کادر باز شده کد رهگیری خود را وارد کرده و بر روی دکمه جستجو کلیک نمایید تا مرحله در خواست برای شما نمایش داده شود و با کلیک بر روی آن به درخواست خود وارد شوید.

 

12 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

4_فرم استعلام هویت

 

اولین مرحله از ثبت درخواست مرحله استعلام هویت شما است. در این مرحله اصلاعات هویتی باید ثبت شود و به دلیل اتصال سامانه به سرویس سازمان ثبت احوال در صورتی که اطلاعات مربوط به کد ملی و تاریخ تولد به درستی ثبت نشود ادامه فرآیند ممکن نیست.

 

فرم استعالم هویت

 

منظور از اطلاعات هویتی اصلاعات موسس برای اشخاص حقیقی و مدیر عامل / نماینده برای اشخاص حقوقی است.

 

16 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

5_فرم اطلاعات حقوقی

 

در مرحله اطلاعات حقوقی در صورتی که موسس کلیه امور را از طریق وکیل خود انجام می دهد ضروری است اطلاعات شخصی مربوط به وکیل تکمیل شود که این امر با انتخاب گزینه “بله” در فیلد “آیا موسس وکالت کار خود را به شخص دیگری واگذار کرده است؟” میسر می شود.

 

فرم اطلاعات حقوقی

 

دقت شود چنانچه نوع درخواست در مرحله قبل از نوع حقوقی باشد در این مرحله اطلاعات حقوقی موسسه یا شرکت مربوطه نیز باید تکمیل شود که درج شناسنامه ملی و شماره ثبت موسسه از موارد الزامی می باشد.

 

20 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

6_فرم اطلاعات موسس

 

در این مرحله با استفاده از سرویس احراز هویت ثبت احوال اطلاعات هویتی موسس نمایش داده می شود و موسس می بایست الباقی اطلاعات شناسنامه ای، تماسی و تحصیلی را تکمیل نماید.

 

فرم اطالعات موسس

 

نکته قابل اهمیت در این مرحله بارگذاری فایل عکس موسس می باشد. دقت نمایید این عکس باید در قالب یکی از فرمت های gif, png, jpg, jpeg و به صورت پرسنلی طوری که تصویر شخص واضح باشد بارگذاری شود. در صورت عدم باگذاری مناسب تصویر، درخواست از سمت کارشناس شهرستان برگشت داده می شود و مسئولیت به تعویق افتادن درخواست بر عهده خود شخص می باشد.

 

  • در این مرحله فیلد های اجباری به صورت ستاره دار مشخص شده است.
  • بارگذاری کارت پایان خدمت برای آقایان با توجه به وضعیت نظام وظیفه الزامی می باشد.
  • در صورت انتخاب گزینه های در حال خدمت، مشمول، نامشخص و سایر، بارگذاری کارت پایان خدمت به صورت اختیاری خواهد بود.
  • در قسمت اطلاعات تحصیلی و شغلی موسس چنان چه موسس آخرین مدرک تحصیلی خود را بی سواد یا زیر دیپلم انتخاب نماید نیازی به بارگذاری مدرک تحصیلی ندارد در غیر اینصورت بارگذاری مدرک تحصیلی الزامی می باشد.
  • در قسمت انتخاب وضعیت شغلی چنانچه شاغل انتخاب شود باید فیلد های مربوط به اشتغال (گروه شغلی، کد پستی، استان، شهرستان و آدرس محل کار) نیز تکمیل شود.

 

7_فرم اطلاعات مدیران

 

در ادامه ضروری است اطلاعات مدیران باشگاه وارد شود. ابتدا باید جنسیت مخاطبین باشگاه ورزشی مشخص شود و متناسب با انتخاب مربوطه اطلاعات هویتی مربوط به مدیر (مدیر آقایان) یا مدیره (مدیر بانوان) ثبت شود.

 

فرم اطالعات مدیران

 

در صورتی که اطلاعات هویتی موسس یا مدیر باشگاه یکی است و جنسیت مخاطبین باشگاه فقط مر یا فقط زن باشد، با انتخاب گزینه بله در فیلد “آیا موسس همان مدیر/ مدیره می باشد؟” اطلاعات موسس توسط سیستم برای مدیر باشگاه نیز درج خواهد شد. اما در صورتی که جنسیت مخاطبین هر دو انتخاب شود امکان استفاده از این قابلیت وجود ندارد.

 

در صورتی که موسس مدیر یا مدیره باشگاه نباشد، بای کلیه اطلاعات درخواستی برای مدیران باشگاه همانند موسس باشگاه تکمیل شود.

 

26 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

8_فرم اطلاعات مالک

 

قسمت مالک نیز مربوط به مالک ملک می باشد در صورتی که خود موسس مالک ملک باشد، گزینه بله را انتخاب و اطلاعات هویتی موسس درج می شود. در صورتی که مالک ملک شخص دیگری باشد، با انتخاب گزینه خیر باید اطلاعات هویتی مالک ملک درج شود. در صورتی که مالک ملک حقوقی باشد باید گزینه مالک حقوقی را انتخاب شود.

 

فرم اطالعات مالک

 

9_قسمت مربی / مربیان

 

در این قسمت باید اطلاعات هویتی مربی یا مربیان باشگاه درج شود و همان طور که در قسمت توضیحات مربوطه نیز ذکر شده است باید کد ملی و تاریخ تولد مربی یا مربیان باشگاه به درستی وارد نمایید تا اطلاعات مربوطه به احراز هویت و وب سرویس مبین به درستی انجام شود.

 

اطلاعات هویتی و مدارک مربیگری مربی یا مربیان در این سامانه از سامانه مبین وزارت ورزش و جوانان فراخوانی و استعلام می شود، لذا امکان ثبت اطلاعات تخصصی احکام مربیگری در این سامانه وجود ندارد و کلیه مربیان معرفی شده از سوی باشگاه ها باید در سامانه ثبت سوابق ورزشی (مبین) به آدرس http://regmobin.msy.gov.ir مراجعه نموده و اطلاعات خود را خوداظهاری نمایند.

 

در صورت نبودن مشخصات مربی مورد نظر در سامانه مبین و پاسخ منفی سامانه، امکان معرفی مربی مربوطه توسط موسس باشگاه وجود ندارد و لازم است مراتب فوق توسط وی انجام شود.

 

برای ثبت مربی/ مربیان مورد نظر با مشاهده فرم زیر باید بر روی دکمه افزودن کلیک نمایید.

 

30 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

بعد از کلیک بر روی گزینه تایید و ادامه عبارت ” فرم در حال بارگذاری” نمایش داده می شود که بدان معنی می باشد که سامانه در حال برقراری ارتباط با وب سرویس ثبت احوال می باشد و در مرحله بعدی اطلاعات هویتی شما نمایش داده می شود.

 

32 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

10_فرم شرایط خاص

 

در این مرحله استعلام مبین برای مدرک مربیگری و مدال آوری برای موسس، مدیران باشگاه و مربیان که اطلاعات هویتی آن ها در مرحله استعلام هویت وارد شد، انجام می شود.

 

همان طور که در بالای فرم نیز توضیح داده شده است، در صورتی که موسس دارای سوابق قهرمانی یا مربیگری می باشد، باید قبل از اقدام به ثبت درخواست به سامانه مبین به آدرس http://regmobin.msy.gov.ir مراجعه نموده و سوابق ورزشی خود را خوداظهاری نماید.

 

  • اطلاعات نمایش داده شده در قسمت سابقه ی کسب مقام یا مدال آوری و سایقه مربیگری اطلاعات دریافتی از استعلام سامانه مبین می باشد.
  • در صورت داشتن سابقه مدال آوری یا سابقه مربیگری و عدم درج اطلاعات در سامانه مبین اطلاعات سوابق ورزشی شما به کارشناسان امور باشگاه ها ارسال نشده و مسئولیتی متوجه کارشناسان و وزارت نمی باشد.

 

نکته: در صورتی که جهت ثبت اطلاعات ورزشی خود به سامانه مبین مواجعه نمودید. پس از مراجعه مجدد به سامانه ارائه مجوز باشگاه های ورزشی به قسمت پیگیری درخواست مواجعه نموده و با استفاده از کد رهگیری خود که در مرحله اول دریافت نموده اید وارد مرحله شرایط خاص خواهید شد. به منظور تکرار مرحله استعلام و نمایش اطلاعات سوابق ورزشی که اخیرا در سامانه مبین ثبت نموده اید، حتما یکبار دکمه بازگشت به مرحله قبل را بزنید تا به مرحله اطلاعات مدیران بازگشت داده شوید و سپس بر روی دکمه تایید و ادامه کلیک نمایید تا سوابق ثبت نشده مجدداً از سامانه مبین استعلام و بروزرسانی شود.

 

بر اساس شرایط خود سایر اطلاعات درخواستی در فرم شرایط خاص را تکمیل نمایید.

 

فرم شرایط خاص

 

38 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

36 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

11_فرم اطلاعات فضای ورزشی

 

در این مرحله ضروری است تعداد رشته های ورزشی ای که قصد دریافت مجوز فعالیت آن ها را در باشگاه ورزشی خود دارید، مشخص نمایید. پس از ثبت تعداد رشته های مورد نظر لازم است به تعداد آن ها بر روی دکمه افزودن بالای جدول رشته ها کلیک کرده و فیلد های اطلاعاتی رشته مربوطه را تکمیل نمایید.

 

دقت نمایید ضروری است تعدد رشته های ورزشی وارد شده باید با تعداد سطر های جدول زیر یکی باشد.

 

فرم اطالعات فضای ورزشی

 

12_فرم مشخصات ملک

 

در این مرحله اطلاعات مشخصات جغرافیایی و تماس، مشخصات زمین و بنا و امکانات موجود باشگاه رزشی تکمیل می شود.

 

دقت فرمایید انتخاب نام استان و شهرستان در این مرحله بسیار مهم می باشد. در صورت اشتباه در انتخاب نام استان یا شهرستان درخواست شما وارد کارتابل استان دیگری شده و ضروری است درخواست جدیدی ثبت نمایید. در این فرم تکمیل آدرس پستی و کد پستی مکان باشگاه الزامی می باشد. کد پستی ده رقمی وارد شده و آدرس پستی درج شده توسط متقاضی در شماره مجوز باشگاه ورزشی شما درج خواهد شد. لذا در ثبت صحیح آن دقت فرمایید.

 

فرم مشخصات ملک

 

در ادامه ضروری است جزئیات اطلاعات زمین و بنا شامل مساحت ها و امکانات رفاهی و تاسیساتی باشگاه در قسمت های مشخص شده ثبت شود.

 

44 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

در قسمت مشخصات زمین و بنا درج وضعیت ملک اجباری می باشد.

 

نکته مهم: متقاضیانی که موفق به دریافت مجوز باشگاه خواهند شد در سامانه موجود به عنوان باشگاه دار محسوب شده و با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور خود همواره امکان بروزرسانی امکانات باشگاه ورزشی خود که در فرم زیر آمده است را دارا هستند.

 

اطلاعات درج شده در این قسمت برای گزارش گیری از امکانات و تسهیلات باشگاه های ورزشی موجود و رتبه بندی باشگاه های ورزشی استفاده خواهد شد.

 

46 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

13_فرم مدارک

 

آخرین مرحله از مراح ثبت درخواست صدور مجوز بهره برداری باشگاه ورزشی، مرحله آپلود مدارک می باشد.

 

از آنجایی که این سامانه دارای اتصال سیستمی با ثبت احوال و سامانه مبین وزارت ورزش و جوانان می باشد، در قسمت مدارک نیازی به بارگذاری مدارک هویتی شامل کارت ملی و صفحات شناسنامه و همچنین تصاویر مدارک مربیگری مربیان نمی باشد و در این مرحله صرفاً بارگذری تصویر اسکن شده آرم طراحی شده مکان ورزشی الزامی است.

 

فرم مدارک

 

در نهایت پس از تکمیل اطلاعات و زدن دکمه ” تایید و ادامه” در صورتی که با پیغام “عملیات با موفقیت انجام شد” مواجه شدید، اطلاعات شما به درستی ثبت و برای کارشناس امور باشگاه های شهرستان ارسال شده است.

 

14_اقدمات مورد نیاز توسط متقاضی درصورت بازگشت پرونده از کارشناسان

 

در مراحل رسیدگی به پرونده ممکن است بر اساس تشخیص کارشناسان رسیدگی، اطلاعات پرونده نیاز به اصلاح و یا اقدامی از سوی متقاضی داشته باشد. در چنین شرایطی پرونده مجدد به کارتابل متقاضی برگشته و توضیحات کارشناس مربوطه نیز به متقاضی نمایش داده خواهد شد. مسئولیت تکمیل به موقع پرونده و انجام اصلاحات مورد نیاز با متقاضی است و در صورتی که مراحل ثبت و تایید را به درستی انجام ندهد و پرونده در کارتابل وی باقی ماند، مسئولیتی متوجه کارشناسان مربوطه نخواهد بود. لذا ضروری است تا زمان اتمام مراحل رسیدگی، متقاضیان بصورت مستمر وضعیت پرونده خود را از طریق سامانه پیگیری نمایند. در ادامه مراحلی که ممکن است از سوی کارشناس مربوطه پرونده به متقاضی بازگردد و اقدامات لازم، توضیح داده شده است.

 

1) بازگشت از کارشناس شهرستان بابت اصلاح مدارک یا اطلاعات اولیه: کارشناس شهرستان بعد از دریافت درخواست اولیه از سوی متقاضی در دو مرحله اطلاعات را مورد بررسی قرار می دهد.در مرحله اول مدارک و اطلاعات اولیه فرم ثبت درخواست مورد بررسی واقع و در صورت مشاهده هرگونه نقص در مدارک بارگذاری شده یا اطلاعات ثبت شده پرونده را در وضعیت دارای نقص مدرک قرار می دهد. در این صورت پرونده به متقاضی برگشته و امکان مشاهده توضیحات کارشناس شهرستان برای وی فراهم می باشد. سپس متقاضی با مراجعه به پرونده و زدن دکمه “تایید و ادامه” می تواند نواقص را مشاهده نموده و پس از اصلاح، مجدداً درخواست را ارسال نماید.

 

2) بازگشت کارشناس شهرستان بابت اصلاح مکان باشگاه: در صورتی که کارشناس شهرستان مدارک را کامل تشخیص دهد و تاریخ بازدید از مکان را تعیین نماید اقدام به بازدید فیزیکی از محل می نماید.اگر مکان بازدید شده نیازمند اصلاح تشخیص داده شود، کارشناس شهرستان نتیجه بازدید را در سامانه در وضعیت نیاز به اصلاح ثبت می نماید و توضیحات خود را درج می کند. در این صورت ضروری است متقاضی وارد پرونده خود شده و بر اساس توضیحات کارشناس اقدام به اصلاح اطلاعات مکان نماید. پس ز اصلاح مجدداً تاریخ بازدید از سوی کارشناس تعیین و تا زمان دریافت تایید مکان این مرحله ادامه خواهد یافت.

 

3) بازگشت از مرحله کارشناس شهرستان بابت اصلاح استعلامات: پس از دریافت نامه های استعلامات میان سازمانی توسط متقاضی و دریافت پاسخ استعلامات توسط کارشناس شهرستان، عملیات بارگذاری تصاویر پاسخ نامه های استعلام توسط کارشناس شهرستان انجام می پذیرد. در این مرحله اگر پاسخ استعلامات متقاضی منفی بوده و نیازمند اقداماتی از سوی متقاضی باشد، استعلام مربوطه توسط کارشناس شهرستان در وضعیت نیاز به اصلاح قرار می گیرد و پیامک اطلاع رسانی به متقاضی ارسال خواهد شد. متقاضی با مراجعه به درخواست و مشاهده توضیحات کارشناس شهرستان ضروری است نسبت به اصلاحات لازم اقدام نموده و پیگیری لازم را انجام دهد.

 

4) بازگشت از کارشناس حقوقی استان: کارشناس حقوقی استان در بررسی پرونده ممکن است استعلامات بارگذاری شده یا اطلاعات ثبت شده یا هر دو را نیازمند اصلاح بداند. در صورتی که کارشناس حقوقی گزینه نیاز به اصلاح استعلام را تعیین کرده باشد پرونده با هدف اطلاع متقاضی از این مرحله ابتدا وارد کارتابل وی شده و پس از مشاهده و زدن دکمه تایید و ادامه توسط متقاضی، پرونده جهت اصلاح نامه های استعلام به کارتابل کارشناس شهرستان مربوطه قرار می گیرد. دقت فرمایید به منظور ادامه فرایند و اطلاع کارشناس شهرستان از انجام مجدد استعلامات، زدن دکمه “تایید و ادامه” در این مرحله توسط متقاضی ضروری است.

 

50 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

در صورتی که کارشناس حقوقی اطلاعات مربوط به مالک را نیاز به اصلاح بداند و متقاضی نسبت به اصلاح اطلاعات مالک درج شده اقدام نماید، پرونده وارد کارتابل کارشناس حراست خواهد گردید.

 

5) بازگشت از کارشناس فنی مهندسی استان: کارشناس فنی مهندسی استان در بررسی پرونده ممکن است استعلامات بارگذاری شده یا اطلاعات ملک ثبت شده یا هر دو را نیازمند اصلاح بداند. در صورتی که کارشناس فنی مهندسی گزینه نیاز به اصلاح استعلام را تعیین کرده باشد پرونده با هدف اطلاع متقاضی از این مرحله ابتدا وارد کارتابل وی شده و پس از مشاهده و زدن دکمه تایید و ادامه توسط متقاضی،پرونده جهت اصلاح نامه های استعلام به کارتابل کارشناس شهرستان مربوطه قرار می گیرد. دقت فرمایید به منظور ادامه فرایند و اطلاع رسانی کارشناس شهرستان از انجام مجدد استعلامات، زدن دکمه “تایید و ادامه” در این مرحله توسط متقاضی ضروری است.

 

51 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

6) بازگشت از کارشناس حراست استان: کارشناس حراست استان در بررسی پرونده استعلامات بارگذاری شده یا اطلاعات ثبت شده یا هر دو را نیازمند اصلاح بداند.در صورتی که کارشناس حراست گزینه نیاز به اصلاح استعلام را تعیین کرده باشد، پرونده با هدف اطلاع متقاضی از این مرحله ابتدا وارد کارتابل وی شده و پس از مشاهده و زدن دکمه تایید و ادامه توسط متقاضی،پرونده جهت اصلاح نامه های استعلام به کارتابل کارشناس شهرستان مربوطه قرار می گیرد. دقت فرمایید به منظور ادامه فرایند و اطلاع رسانی کارشناس شهرستان از انجام مجدد استعلامات، زدن دکمه “تایید و ادامه” در این مرحله توسط متقاضی ضروری است.

 

53 راهنمای درخواست صدور مجوز برای باشگاه بدنسازی(جدید)

 

کارشناسان حراست می توانند اطلاعات مربوط به مدیران باشگاه و اسامی پیشنهادی باشگاه را نیاز به اصلاح تشخیص دهند و ضروری است متقاضی نسبت به اصلاح اطلاعات مربوطه بر اساس توضیحات کارشناس اقدام نماید.

 

7) بازگشت از کارشناس استان جهت پرداخت وجه تعرفه صدور: در صورتی که پرونده کلیه مراحل خود را با موفقیت به پایان رسانده باشد و به تایید نهایی استان برسد وارد مرحله پرداخت وجه تعرفه صدور مجوز می گردد و این مرحله توسط پیامک نیز به متقاضی اطلاع رسانی خواهد شد. در نسخه فعلی سامانه به منظور پرداخت وجه ثبت نام ضروری است به سامانه شناسه واریز وزارت ورزش و جوانان به آدرس https://deposit.mys.gov.ir مراجعه نموده و پس از واریز وجه تعرفه با استفاده از کد رهگیری به پرونده خود در سامانه مراجعه نمایید و در فرم مربوطه اطلاعات مربوط به فیش واریزی درج گردد.در این مرحله ثبت نام پذیرنده، تاریخ و زمان تراکنش، شماره پیگیری پرداخت و تصویر فیش واریزی الزامی می باشد. بعد از ثبت اطلاعات فیش، پرونده مجدد وارد کارتابل استان خواهد گردید. اگراطلاعات فیش واریزی مورد تایید کارشناس استان واقع نشود این مرحله مجدداً تکرار می شود.

 

در تمام موارد فوق ضروری است متقاضی با در اختیار داشتن کد رهگیری در دخواست مربوطه وارد سامانه شده و نسبت به تکمیل اطلاعات مرحله مربوطه اقدام نماید. با زدن دکمه ” تایید و ادامه” در انتهای فرم پرونده مجدداً به روال رسیدگی برخواهد گشت. در غیر این صورت در کارتابل متقاضی باقی مانده و پرونده برای کارشناسان نقابل مشاهده نخواهد بود.

 

15_ضوابط فنی بارگذاری تصاویر در سامانه

سقف حجم تصاویر سامانه: 500 KB
پسوند های مورد قبول: gif, png, jpg, jpeg

author-avatar

درباره تن آسا

فارغ‌التحصیل رشته‌ی تربیت‌بدنی و علاقه‌مند به نویسندگی و کمک به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در زمینه تناسب اندام را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *