مطالب آموزشی بدنسازی

مواردی که در مکمل های دوران رژیم باید باشند

مکمل های دوران رژیم

در این مقاله چند نکته حیاتی در مورد مصرف مکمل های دوران های کم کربوهیدرات را پوشش خواهیم داد.

 

سوال مشترکی که از افراد در زمان رژیم های کم کربوهیدرات می شنوم این است که برای داشتن انرژی بیشتر چه کاری می توانم انجام دهم؟ برای مقابله با گرسنگی چه کاری می توانم انجام دهم؟ برای تمایل به خوردن شیرینی چه کاری می توانم انجام بدهم؟ و برای تمرکز بیشتر چه کاری باید انجام بدهم؟

 

مکمل های خاصی می توانند به بهتر انجام دادن این گونه رژیم ها کمک کنند و در حقیقت میزان چربی سوزی شما را افزایش دهند. بعضی از آنزیم ها در بعضی از فرآیند های بیوشیمیایی، نیازمند زمان هستند تا به اندازه کافی افزایش پیدا کنند تا بتوانند چربی سوزی را افزایش دهند. بنابراین در بازه ای از زمان احساس خالی بودن خواهید داشت، نمی توانید تمرکز کنید و انرژی ندارید.

 

اما با گذشت زمان و عادت کردن به رژیم، برطرف خواهد شد. با این حال موادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند. زمان هایی که احساس کم انرژی بودن و بی تمرکز بودن را پشت سر بگذارید.کافئین و عصاره چای سبز، موادی هستند که می توانند به شما کمک کنند.

 

کافئین و عصاره چای سبز

 

چالش دیگر در رژیم های کربوهیدرات این است که، به خوردن شیرینی تمایل پیدا می کنید. در این زمان است که مکمل های پروتئین بسیار کارآمد هستند. ماده دیگری که می تواند در رژیم های کربوهیدرات به شما کمک کند، کارنتین است. کارنتین، اسید های چرب را به میتوکندری منتقل می کند که از آن ها در آنجا به عنوان منبع انرژی استفاده خواهد شد.

 

زمانی کهرژیم کم کربوهیدرات را دنبال می کنید، همانظور که گفتم، بدن شما به زمان نیاز دارد تا قابلیت های چربی سوزی خود را افزایش دهد. استفاده از کارنیتین به شما کمک می کند، توان چربی سوزی خود را سریع تر افزایش دهید.

 

کربوهیدرات

 

در رژیم های کم کربوهیدرات، برای تامین انرژی قبل از تمرینات، به خصوص زمانی که قبل از رسیدن به باشگاه احساس گرسنگی می کنید، می توانید از موادی مانند کافئین، سیترولین مالاک و آمینو اسید های شاخه دار استفاده کنید.

author-avatar

درباره تن آسا

فارغ‌التحصیل رشته‌ی تربیت‌بدنی و علاقه‌مند به نویسندگی و کمک به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در زمینه تناسب اندام را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *